fredag 8 april 2011

Influensa *hata*

Haft influensa hela veckan, jobbigt!! Hostigt, snorigt och värk i krppen - inget roligt alls. Helt slut. Stackars Nevis har fått nöja sig med kissrundor på tomten. Men han verkar ganska nöjd med att slappa i soffan hela dagarna så det går ingen nöd på honom. Sambon haltar runt här med sitt brutna ben så han kunde inte heller rycka in som dogwalker, så jag ringde min kära mor för att höra om hon kunde ta ut Nevis på en långpromenad - hon hade också influensa visade det sig, precis som halva min arbetsplats. Verkar vara otroligt smittsamt det här! :-(

Usch nähä, nu får det nog bli en äckel-päckelwhisky för min onda hals *ryser* och sen är det snart dags att krypa ner under täcket i soffan framför bioduken till "Dumma mej"!

1 kommentar:

  1. Hoppas flunsan ger med sig snart!
    Om den är så pass envis att den finns kvar även nästa vecka, kan jag ta med Nevis ut på någon promenad!

    Krya på dig!

    SvaraRadera